Când vine vorba de conectarea, convingerea și conversia publicului țintă, videoclipurile sunt considerate cel mai…
Publicitatea locală, cât de importantă este pentru afacerile mici?
Publicitatea locală Google, a îmbunătățit mult modul de publicitate în general. Reclamele pe Google pot include zonele de afaceri și pot determina clienții să vă sune sau să vă viziteze magazinul. Un exemplu avem pe jucării din lemn.
În zilele noastre, odată cu creșterea tehnologiei și a avansurilor, stilul nostru de viață s-a schimbat complet.
Majoritatea proprietarilor de afaceri tind să își facă publicitate online mai degrabă decât să folosească suportul offline.
În mod similar, utilizatorii caută lucrurile și produsele de interes, online, în loc să caute în magazinele din zona lor.
În momentul în care persoanele scanează organizații apropiate pe Google sau Google Maps (de exemplu, “restaurante lângă mine”), pot găsi cu ușurință reclame locale de căutare care sunt populare și funcționale în zona lor.
În acest fel, clienții interesați pot ajunge cu ușurință la dvs. În cele din urmă, îmbunătățindu-vă avantajele și vânzările. Google a ușurat modul în care ne uităm la piața locală.
Mai devreme era dificil să găsești ceva ce căutai. La moment, Google te va conduce la fiecare rezultat posibil legat de căutările tale, indiferent de locațiile lor. În acest fel, vă puteți promova afacerea în cel mai bun mod.
Anterior, proprietarii de afaceri nu au putut să ajungă la clienții lor cu ușurință. Odată cu evoluția facilității de publicitate locală Google, își pot comercializa ușor și pot ajunge la clienții-țintă din proximitatea fizică.
Există o mulțime de avantaje ale anunțurilor de căutare locale Google. Mai jos, am menționat o parte din avantajele potențiale pe care le puteți obține prin publicitatea locală.
Ce avantaje obțineți prin publicitatea locală?
Publicitatea locală reprezintă o componentă de marketing importantă. În special, dacă aveți o afacere de așa natură și nu doriți să vă dezvoltați pe plan național. Nu este greșită această abordare dacă știți clar ce doriți de la afacerea dvs.
Obțineți mai multe vizite la magazin
Reclamele de căutare locală pot presupune că veți primi din ce în ce mai multe persoane în zona dvs. care să vă viziteze magazinul.
Persoanele anterioare nu aveau cunoștință de magazinele și proprietarii de afaceri din apropiere. Pur și simplu, ei nu au auzit de afacerea pe care o aveți.
Cu ajutorul anunțurilor de căutare locală Google, oamenii tind să viziteze magazinele din apropiere mai des. Acest lucru este avantajos atât pentru consumator, cât și pentru proprietarul afacerii.
Obțineți mai multe apeluri
Aceste promoții de căutare locală încorporează o posibilitate pentru clienți să vă sune. Vă puteți afișa numărul de telefon pe reclame.
Oamenii tind să verifice afacerea aflată în zona lor prin apelarea la numărul de telefon furnizat pe rezultatele căutării.
În acest fel, ei pot fi siguri că magazinul pe care urmează să îl viziteze îi va putea servi mai bine. Dacă doriți, obțineți o mai bună rată de conversie offline prin strategia de publicitate locală pe care o implementați online.
Ajutați clienții să afle mai multe despre afacerea dvs.
Reclamele de căutare locală se conectează la pagina dvs. de afaceri, care încorporează date. Puteți informa, de exemplu, orele de funcționare, adresa, diferite recenzii din partea clienților și fotografii.
Cu ajutorul acestui lucru, utilizatorul poate afla cu ușurință despre afacerea dvs. într-un mod mult mai eficient. Acest aspect ajută la crearea încrederii clienților. Clienții își pot șterge îndoielile și întrebările cu privire la afacere cu ajutorul acestor anunțuri de căutare locală.
În momentul în care potențialii clienți scanează orice afacere locală sau magazin online pe Google folosind smartphone-ul lor, magazinul dvs. poate apărea cu ușurință în căutarea organică. Cu telefoanele lor mobile, clienții pot ajunge cu ușurință la compania dvs. și pot căuta interesul lor.
Hărțile Google pot ajuta clienții în cel mai bun mod de a-și căuta produsele și serviciile direct pe telefoanele mobile. Astfel, reclame care au locația dvs. înscrisă în anunțul local pot fi, de asemenea, afișate atunci când clienții fac căutări în aplicația Google Maps.
Unde va apărea publicitatea locală?
Rețeaua de căutare Google include o varietate de website-uri și aplicații legate care permit ca anunțurile dvs. să apară pe ele. Să trecem acuma spre locurile în care vor apărea anunțurile dvs.
Website-uri de căutare Google
Puteți vedea aceste anunțuri deasupra sau sub rezultatele căutării Google.
De asemenea, puteți vedea aceste anunțuri în Google Shopping, Google Play, Google Maps etc. Reprezintă o rețea extinsă de locuri în care anunțul dvs. poate fi afișat.
Parteneri de căutare Google
Anunțurile dvs. locale pot apărea și pe website-uri ale Partenerilor de căutare Google. Publicitatea locală poate fi afișată în mod eficient pe multe website-uri non-Google care se află în parteneriat cu Google pentru a afișa reclame.
Acum, când știm unde poate apărea publicitatea locală, haideți să vedem câteva recomandări importante.
Aceste sfaturi de publicitate locală vă pot ajuta afacerea să se poziționeze bine în SERP-uri.
Care este procesul de urmat pentru publicitatea locală?
Mai jos, vom analiza procesul pe care trebuie să-l urmați atunci când doriți să faceți promovare web. În esență, sunt niște pași care vă pot ajuta afacerea să iasă în evidență.
Înregistrați-vă la Compania mea Google
Ar trebui să vă înregistrați la Compania mea Google. Trebuie să completați toate detaliile afacerii dvs. locale.
Ar trebui să încorporați fotografii, cupoane, videoclipuri, oferte de articole etc. Adăugarea de cuvinte cheie în câmpurile de descriere vă va ajuta, de asemenea, să utilizați eficient publicitatea locală.
Utilizați anunțuri de căutare locală Google
Desfășurarea unei campanii competitive AdWords vă poate ajuta cu ușurință să utilizați potențialul adecvat de publicitate locală.
Puteți derula aceste campanii pe baza locației, la alegere, pentru a viza mai mulți clienți și pentru a vă bucura de mai multe vânzări.
Fiți atenți la “Despre noi” și “Pagina de contact”
Puteți direcționa cu ușurință termeni locali în paginile “Despre noi” și “Contactați-ne“.
De asemenea, ar trebui să oferiți orele de afaceri locale, informații de contact și indicații pentru a permite căutarea locală să aibă un impact mai mare în fața motoarelor de căutare.
Permiteți-vă ca afacerea dvs. să fie mai bine cotată prin publicitatea locală
Cu ajutorul unor recenzii bune, puteți intensifica cu ușurință prezența online a afacerii dvs. în fața publicului local.
Ar trebui să cereți utilizatorilor să evalueze și să revizuiască produsele și serviciile pe care le oferiți. Dacă aveți un website de prezentare, puteți adăuga și o secțiune de testimoniale.
Concentrați-vă pe social media
Social media este foarte puternic pentru a duce anunțurile locale la nivelul următor. Vă va ajuta întotdeauna să vă poziționați bine pe motoarele de căutare.
Acesta este motivul pentru care ar trebui să actualizați întotdeauna conturile pe care le aveți pe rețelele de socializare.
Lăsați afacerea dvs. să fie listată în directoare
Pentru ca publicitatea locală să fie eficientă pentru afacerea dvs., ar trebui să o lăsați să fie listată într-o varietate de directoare locale online.
Acest lucru va ajuta anunțul dvs. să obțină legături bune, care în final vor ajuta la creșterea clasamentului anunțului dvs.
Unele dintre directoarele de unde puteți obține citări sunt Yelp, CitySearch, SuperPages, TrueLocal, Express Update, Citysquares.com, BOTW, Business.com, pagini aurii și așa mai departe.
Utilizați extensii de locație în anunțul dvs. pentru publicitatea locală
Extensiile locale permit ca anunțurile dvs. să fie recunoscute în locația în care doriți să faceți publicitate pentru produsele și serviciile dvs. Le puteți utiliza pentru a afișa anunțurile cu adresa dvs.
De asemenea, vă va permite să adăugați o hartă la locația dvs. Adăugarea distanței către compania dvs. se poate realiza și utilizând o funcție de extensie a locației din anunțul dvs.
Utilizatorii și clienții potențiali fac click și pe extensia dvs. pentru a obține mai multe detalii despre locație.
De asemenea, aveți voie să adăugați un număr de telefon sau un buton de apel în extensiile de locație, care vor convinge utilizatorii să efectueze un apel pentru a se conecta cu dvs.
Afișați anunțuri pe Google Maps pentru publicitatea locală
Când utilizați publicitatea locală pe Google Maps, obțineți cel mai puternic instrument de publicitate care poate atrage eficient toți clienții din apropiere. Poate asigura chiar conversii.
În timp ce conduceți o afacere locală, este foarte important să utilizați anunțul pe hărți. Acest lucru va facilita persoanele care caută o afacere ca a dvs. “în locația lor”.
Dacă conduceți o afacere locală, anunțurile de pe Hărți facilitează accesul la locația dvs. Pentru a permite Google Maps să afișeze anunțurile dvs. de căutare locală, trebuie să urmați pașii de mai jos:
- în primul rând, trebuie să activați extensiile de locație pentru contul dvs. Google Ads, apoi ar trebui să actualizați sau să configurați Lista mea de afaceri Google;
- acum trebuie să utilizați direcționarea locației. După ce faceți acest lucru, trebuie să licitați după locație. Este recomandat să vizați o anumită locație și să setați ofertele în consecință;
- în cele din urmă, ar trebui să vă optimizați cuvintele cheie și să începeți să utilizați acele cuvinte cheie în campaniile dvs. de publicitate locală care sunt asociate cu locația dvs. De asemenea, ar trebui să utilizați acele cuvinte cheie orientate către locație pe care le caută publicul dvs.
Gând final
În nota finală, sperăm că ați înțeles care este publicitatea locală și cum puteți să o folosiți pentru a vă optimiza afacerea în fața publicului țintă, în modul cel mai eficient și orientat spre rezultate.
În cazul oricărei întrebări despre publicitatea locală, conectați-vă cu noi în comentarii. În aceeași ordine de idei, datele noastre de contact sunt la dispoziția dvs. dacă aveți nevoie de servicii SEO sau dacă aveți unele completări pentru acest articol.