skip to Main Content
PR și SEO, cum să le integrezi eficient pentru a crește în clasamentul local

PR și SEO, cum să le integrezi eficient pentru a crește în clasamentul local

PR și SEO reprezintă o îmbinare eficientă pentru strategia de marketing digital. Setate corect, obiectivele strategiei pot aduce rezultate și profit pentru orice afacere.

În ultimul timp, pentru rezultatele căutărilor, o pondere tot mai mare este ocupată de serviciile de optimizare SEO. Odată cu acestea, a apărut nevoia de a câștiga expunerea relațiilor publice în mediul online.

Mențiunile de la canalele media locale, publicații, social media și alte forme de media locală devin din ce în ce mai importante.

Google a continuat să-și regleze algoritmii pentru a afișa paginile de rezultate pe plan local. Afișează primele companii din zona specifică care satisfac intenția căutărilor locale. Trecerea la un clasament local este provocatoare. Necesită ca afacerea să se gândească la o strategie de marketing digital la nivel global, în timp ce acționează local.

PR și SEO pentru un clasament local

Pentru a obține succes în optimizarea pentru motoarele de căutare, companiile trebuie să înceapă să integreze eforturile de PR cu serviciile SEO și link building. Mai multe oferte de servicii SEO sunt orientate pentru a obține poziționări mai înalte în rezultatele căutărilor locale.

În acest context agențiile de marketing în mediul online își diversifică ofera pentru a acoperi cererea pieții. Serviiciile unei agenții SEO oferă o strategie de lungă durată pentru vânzările unei afaceri. Dacă sunt urmărite vânzările rapide, o campanie PPC (plata per click) este mai potrivită.

Trebuie să fii pregătit financiar pentru o campanie PPC. Acesta este costisitoare și nu garantează rezultate.

Importanța crescândă a relațiilor publice locale pentru SEO

Relațiile publice (PR) se referă la generarea și conducerea conștientizării afacerii unei companii. Se poate face prin oportunități media, parteneriate și mobilizare. Acest lucru, înseamnă adesea să te implici în comunitatea locală, care aduce lumină pozitivă și atenție asupra actelor tale.

Cu un suport SEO sau chiar și cu un test SEO de calitate superioară puteți obține mențiuni corecte și eficiente. Google analizează aceste semnale pentru a vă ridica clasamentul pe paginile de rezultate.

Google dorește să ofere rezultate care vor îndeplini cel mai bine intenția căutătorului. Acest lucru înseamnă că Google a înțeles – oferirea rezultatelor căutării bazate pe oferte locale apropiate de afaceri va satisface intenția de căutare într-o măsură mai mare.

Google poate primi și analiza semnalele activității dvs. din comunitatea locală. Mențiunea într-un articol media care scrie despre implicarea dvs. în relațiile comunității locale crește autoritatea pentru clasament.

Cu mai multe activități în jurul afacerii dvs., “zgomotul” va fi observat, mai întâi de cititori. Apoi, motoarele de căutare vă vor ajuta să stăpâniți rezultatele căutării locale.

Cum să integrați PR și SEO

Colaborarea în echipă este un obiectiv principal pentru orice afacere. Trebuie desfășurate campanii holistice care să transmită un mesaj și o conștientizare consecventă potrivită publicului țintă. Toate eforturile dvs. de relații publice se pot face în conformitate cu cele mai bune practici de PR.

Dacă nu acordați importanță în mod activ detaliilor SEO mai fine, atunci eforturile de PR nu vor atinge valoarea sa maximă de rentabilitate în ceea ce privește vizibilitatea căutării. Este esențial să ajungeți la tipurile potrivite de evenimente, audiență și mass-media, cu un mesaj specific și legături în jurul frazelor și concentrării cercetate.

Idei și obiective de campanie creativă

Ca profesioniști în domeniul relațiilor publice și al optimizării pentru motoarele de căutare, a lucra împreună, înseamnă a veni cu idei care vor face diferența. Vor acoperi tipurile și subiectele potrivite care vor stârni interesul.

Integrarea campaniilor va ajuta la stimularea relațiilor publice și a obiectivelor de optimizare pentru motoarele de căutare. Toate eforturile comune vor fi direcționate pentru a crește conștientizarea brandului.

Strategia de cuvinte cheie și citare

PR și SEO trebuie să lucreze împreună pentru a descoperi un grup puternic de cuvinte cheie. O campanie eficientă va reprezenta o ofertă de afaceri specifică și o propunere de valoare. Aveți nevoie de un specialist SEO care să poată cerceta termeni mai lungi care să aducă trafic organic.

Traficul organic este de cea mai bună calitate și cantitate pentru a da rezultate de marketing. Dacă dețineți un magazin online, noi vă putem ajuta cu un test SEO.

Trebuie să puteți integra mesajul cu frazele cercetate, care pot fi realizate cu ajutorul planificatorului de cercetare a cuvintelor cheie. Capabilitatea de a livra discursuri, citate, mărturii care respectă ceea ce compania dorește să fie cunoscut, va ajuta la crearea unei identități de marcă.

Este vital să se creeze o citare consistentă a afacerii. Asigurați-vă că mass-media include numele companiei, adresa și numărul de telefon, inclusiv website-ul undeva în articol. În acest fel, Google poate parcurge articolul și înțelege mai bine locația și citarea companiei.

Concentrați-vă pe exprimarea activităților utilizând cuvintele cheie cercetate și website-ul în mod consecvent. În acest fel veți trimite semnale către Google care vor ajuta compania dvs. să fie clasificată și indexată în mod corespunzător.

Obiective media și contacte

Distribuirea articolelor dvs. pe website-urile locale este relevantă pentru publicul țintă, industria și locația companiei. Este esențială pentru eforturile de relații publice și de optimizare pentru motoarele de căutare.

Expunerea pe un subiect extrem de relevant și pe un domeniu local va avea un efect pozitiv asupra clasamentului SEO. Este zadarnică publicarea pe mai multe website-uri relevante, dar care nu au nicio legătură cu relevanța geografică sau actuală.

Construirea legăturilor

Probabil cel mai important motiv pentru a combina eforturile de relații publice cu SEO este obținerea de link-uri de înaltă calitate către website-ul dvs. Vor fi obținute de la mijloacele de comunicare autorizate și conexe.

Echipa SEO și echipa de PR ar trebui să lucreze împreună pentru a include tipurile potrivite de legături cu textul de ancoră corect către paginile de destinație corecte.

Primirea de link-uri din eforturile de PR din mass-media locală va trimite semnale către Google. Acestea vor transmite că website-ul dvs. ar trebui să fie mai ridicat pentru rezultatele căutărilor locale. În același timp, vă va ajuta să obțineți un profil de legătură natural.

Recuperarea unor legături este ceva pe care multe agenții de relații publice nu se concentrează. Cu toate acestea, este un instrument SEO care a fost folosit încă de la începutul tacticilor SEO. Este și astăzi puternic.

Prospectarea și posibilitatea de a găsi articole anterioare care au menționat afacerea dvs. și faptul că aveți elocvența pentru a vă conecta înapoi la website-ul dvs. ar trebui să fie o combinație puternică pentru eforturile de marketing, PR și SEO.

Integrarea PR și SEO vă va permite să spuneți o poveste completă. Povestea va avea potențialul maxim de informare, vorbind mesajul potrivit, către publicul potrivit.

Cum să crești vizibilitatea SEO locală folosind relațiile publice

Obținerea de mențiuni pentru afacerea dvs. pe website-uri cu autoritate locală este dificilă. Mai mult ca oricând, trebuie să găsiți modalități creative de a ajuta să faceți o diferență în comunitatea dvs. pentru a vă observa.

Puteți face acest lucru încercând aceste tactici și creând parteneriate cu persoane din vecinătatea dvs. locală. În acest fel, trimiteți mai multe semnale către Google că sunteți într-adevăr o afacere activă din zonă. O afacere care merită expunere naturală și organică pentru rezultatele de căutare.

Sponsorizarea echipelor sportive locale

De preferință, cu cât mai mulți urmăritori are echipa pe website-ul său, cu atât mai multă echitate provine din mențiunea sponsorizării. Primirea unui link către website-ul dvs. pentru sponsorizare prin postarea unui articol, sau un link de imagine, este cea mai bună practică.

Mențiunea de link trimite semnale către Google. Aceasta, conectează punctele pe care le desfășurați în acea zonă și ar trebui să fie mai “autoritară” pentru căutările locale.

Susțineți o organizație de caritate locală

Arătați că sunteți dispus să mergeți dincolo de afacerile pure. Că puteți face ceva de ajutor pentru o cauză binecunoscută și locală. Aceasta, va câștiga atenția publicului.

O organizație de caritate îi ajută pe cei care au nevoie. Susținând o organizație locală, nu doar că ajutați comunitatea, dar și construiți imaginea unui partener de încredere. Transparența unor astfel de activități va face minuni pentru SEO-ul local al afacerii dvs.

Creați o bursă locală

Oferirea unei burse pentru universitățile orașelor dvs., sau un program local special, vă va oferi expunere media unică. Dacă puteți obține mențiuni a afacerii dvs. pe un .edu, .gov sau .org, veți fi făcut pași masivi pentru mai multă expunere pentru rezultatele căutărilor locale. Același efect îl are și o publicație locală de știri din zona dvs.

Nu vă temeți să fiți proactivi și să vă adresați mass-mediei pentru a crește gradul de conștientizare a bursei dvs. pentru a atrage oamenii care au nevoie de ea. Procedând astfel, le oferiți oamenilor un motiv autentic și pozitiv pentru ei să vorbească despre afacerea dvs.

Găzduiți sau alăturați-vă unui eveniment comunitar

Găsiți sau găzduiți un eveniment cu care vă puteți implica pentru comunitatea locală. Găzduiți un maraton, un concert, un food drive, o petrecere în bloc, un cadou sau participați la un fel de eveniment care va reuni oamenii și va atrage atenția mass-media.

Trimiteți în prealabil sfaturi despre evenimentul dvs., înainte și după ce are loc. Sfaturile sunt destinate publicațiilor de știri online locale, reviste din jurul nișei dvs., blog-uri locale. Comunicați social pentru a crea un anumit angajament pentru a construi succesul evenimentului. Dacă vă alăturați unui eveniment, probabil că vor avea propriul website, în ​​care veți fi menționat pentru participare sau găzduire.

Concluzii

În total, ar trebui să vă integrați relațiile publice și eforturile de optimizare pentru motoarele de căutare mai mult ca niciodată. Oricine are o afacere dorește expunere pentru rezultatele căutărilor locale. Însă, pe parcursul implementării unei strategii SEO pot fi întâlnite diferite probleme SEO. Nu toată lumea are resursele de timp necesare pentru acestea.

Este din ce în ce mai greu să obții un clasament de top pentru căutările locale. Tot mai multe companii se bazează pe cele mai bune practici de marketing digital. Pentru a rămâne în fața concurenței, trebuie să colaborați la eforturile echipei dvs. pentru a obține o poziție în prima pagină a rezultatelor căutărilor locale.

Aflați ce pot face serviciile SEO și campaniile de relații publice locale pentru afacerea dvs. Nu ezitați să completați formularul pe care îl veți întâlni pe pagina de contact a companiei noastre.

Optimizare SEO

Website-ul a fost creat și optimizat de fondatorul SEO Services Plus, Domnul Tănase Dorel. Cu o experiență de peste 15 ani în acest domeniu de activitate, Dorel Tănase este capabil să dezvolte și să optimizeze orice proiect în mediul online.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înapoi sus