Skip to content
Mituri SEO, la ce trebuie să fim atenți în optimizare pe final de 2021

Mituri SEO, la ce trebuie să fim atenți în optimizare pe final de 2021

Mituri SEO, la ce trebuie să fim atenți în optimizare pe final de 2021. SEO este adesea perceput ca un proces misterios și complicat. Deși procesul de optimizare SEO este complex, nu e atât de complicat odată ce îl cunoașteți.

Să începem cu “distrugerea” unor mituri SEO și concepții greșite despre optimizare! Continuați să citiți acest articol de blog oferit de agenția noastră de optimizare SEO.

Arta optimizării pentru motoarele de căutare este dificilă și adesea extrem de opacă. Nu numai că nu există “reguli” reale, dar informațiile sunt adesea dificil de aplicat direct pe website-ul tău sau sunt de-a dreptul pline de erori.

Este important să poți alege cele mai bune practici, iar acest articol îți va arăta cum să faci asta!

Top 10 mituri SEO și concepții greșite din optimizare

1. Totul este despre clasamente

În timp ce clasamentele motoarelor de căutare ca Google, sunt incredibil de importante pentru imaginea generală a optimizării, există și alte lucruri de luat în considerare.

În cele din urmă, vă faceți marca excepțional de vizibilă pentru multe cuvinte cheie relevante. Această practică este cunoscută sub numele de SEO long tail.

Acționează ca o strategie holistică pentru succesul general al mărcii tale! Deoarece optimizarea SEO tinde să ia ceva timp și acoperirea tuturor bazelor posibile va aduce multe beneficii pe parcurs.

Ai răbdare și asigură-te că planul tău este eficient pentru fiecare caz în parte!

2. Google Ads va îmbunătăți clasarea

Google face multe lucruri, dar nu își înșală în mod intenționat propriile funcții de căutare. Acest lucru e valabil chiar dacă plătiți pentru un alt serviciu.

Deși reclamele Google sunt modalități eficiente de a ajunge la clienți noi, nu se vor traduce direct într-un clasament SEO general mai bun pentru website-ul dvs.

Acestea fiind spuse, combinarea celor mai bune practici SEO cu puterea reclamelor Google este o modalitate foarte eficientă de a-ți construi marca.

Cu toate acestea, doar actul de a cumpăra reclame pe Google nu e suficient în sine pentru a vă ridica în clasamentul în căutare.

3. Cu cât mai multe backlink-uri, cu atât mai bine

Acest mit nu numai că este incorect, dar este exact pe dos. Dacă vă încărcați pagina cu prea multe backlink-uri sau le cumpărați, Google ar putea foarte bine să ofere website-ului o penalizare.

În schimb, e important să vă concentrați asupra elementelor fundamentale: conținut de calitate, backlink-uri precise și cuvinte cheie perfect adaptate, care se referă direct la zona dvs. de interes.

Este important să construiți mai întâi aceste concepte de bază. Sunt cele mai simple, cele mai durabile și mai sigure pentru a crea rezultatele pe care le doriți.

4. Mituri SEO: densitatea ridicată a cuvintelor cheie înseamnă o clasare mai bună

Similar cu punctul de mai sus, mai mult nu înseamnă mai bine. Doar pentru că vă încărcați pagina cu zeci de cuvinte cheie nu înseamnă că Google vă va evalua neapărat mai sus. De fapt, vă penalizează website-ul pentru crearea de conținut spam.

Deși nu există numere precise cu privire la câte cuvinte cheie ar trebui să plasați în conținut, ușurința de utilizare a website-ului este extrem de importantă. Lizibilitatea este esențială pentru acest concept.

Un exces de cuvinte cheie este, cu siguranță, ceva de evitat.

5. Optimizarea SEO este scumpă

Desigur, optimizarea SEO poate fi costisitoare uneori, dar depinde în mare măsură de website-ul tău. Sau de ceea ce ai realizat deja cu el și de obiectivele pe care le ai în vedere pentru produsul general.

Cu siguranță angajarea cuiva pentru servicii SEO în cazul unui proiect masiv ar putea fi costisitoare. Pe de altă parte, ar putea fi vorba și doar despre inserarea de cuvinte cheie pe câteva pagini sau de câteva link-uri în magazin.

Aceste sarcini ar putea dura între câteva minute sau ore întregi pentru a le îndeplini de unul singur. În plus, multe agenții SEO vă ajută cu anumite aspecte, permițându-vă să gestionați restul în orice mod considerați potrivit.

Optimizarea SEO cuprinde multe idei și nu toate vor costa.

6. Mituri SEO: optimizarea aduce beneficii pe termen lung, așa că am nevoie doar de o implementare bună

Nu atât de repede! Chiar dacă implementați imediat cele mai bune practici, este nevoie de timp și de efort continuu pentru a reuși.

De la crearea de conținut grozav până la optimizarea continuă a experienței utilizatorului, munca de pe orice website nu este niciodată finalizată cu adevărat.

Peisajul zilei este mereu în schimbare.

Gândește-te: și-a schimbat Apple stilul și practicile de la debut său? Desigur! Similar cu conținutul, și website-ul dvs. trebuie să fie constant la curent cu cele mai bune practici, cele mai bune instrumente și toate procedurile SEO.

7. Textele alternative din imagini nu contează

De fapt, textul alternativ contează destul de mult!

Unul dintre modurile în care Google și alte motoare de căutare utilizează imaginile e prin accesarea lor cu crawlere pentru orice informații de identificare. De exemplu, cuvinte cheie utilizate în textul alternativ.

Aceste scurte descrieri de 100 de caractere din interiorul imaginilor se afișează atunci când treceți cu mouse-ul peste ele. Oferă utilizatorilor mai multe informații despre imagine.

Acestea permit Google să vă urmărească mai bine imaginile în căutare, precum și să contribuie la practicile generale de optimizare SEO ale website-ului dvs.

8. Mituri SEO: conținutul trebuie să fie lung

Conținutul tău face ceea ce ar trebui să facă? E cel mai bun conținut disponibil pentru populația țintă? Va dura atâta timp cât este necesar și nimic mai mult.

Conținutul nu trebuie să fie atât de lung pentru a exprima punctul de vedere.

Dacă lucrezi la o poveste pentru un public țintă, ar putea fi mai lung. Dacă publicați o rețetă de tort, cu siguranță va fi mai scurt.

Implicarea merge mult cu optimizarea SEO. Adaptarea conținutului la publicul dvs. este o decizie foarte înțeleaptă. Textele mai lungi sunt mai ușor de folosit pentru cuvinte cheie. Nu este întotdeauna inteligent să creezi conținut în acest fel.

Vorba lungă, sărăcia omului!

9. Agențiile SEO nu sunt necesare. Oricine poate face optimizare SEO

E adevărat că multe concepte SEO pot fi gestionate chiar de proprietarul website-ului pentru a economisi bani. Pe de altă parte, se pierde ceva la fel de important: timpul.

Optimizarea SEO e un proces continuu care necesită multe ore de muncă pentru a se realiza cu succes. De la crearea de conținut original, informativ, la maximizarea utilizării cuvintelor cheie pe întregul website totul se adaugă.

Cerând ajutorul unei agenții SEO, puteți ocoli cea mai mare parte a muncii și puteți aborda sarcini mai importante. Multe agenții SEO au o bază de date mare pe care să se bazeze pentru cele mai bune rezultate, asigurând succesul.

Mulți oameni își fac griji că unele agenții sunt doar niște escrocherii deghizate.

Este adevărat că există persoane rău intenționate, așa că este întotdeauna esențial să alegeți o agenție transparentă. Cercetați-vă și asigurați-vă că agenția pe care o alegeți este potrivită pentru dvs.!

10. Optimizarea SEO nu poate fi măsurată

Monitorizarea e una dintre cele mai importante chei pentru succesul final al practicilor SEO. Există numeroase valori de utilizat pentru a urmări progresul politicilor SEO și toate acestea trebuie luate în considerare.

În acest mod puteți vedea orice modificare pozitivă (sau negativă) a paginii dvs. Unele dintre aceste valori includ:

  • trafic organic: aceasta este o valoare a traficului care a ajuns pe website-ul dvs. în urma căutărilor;
  • clasificarea cuvintelor cheie: o clasare mai mare a cuvintelor cheie înseamnă o creștere mai mare a traficului și o mai bună vizibilitate online a acestuia;
  • vizibilitatea căutării: cât de des apare website-ul dvs. în rezultatele căutării organice;
  • rata de respingere: atunci când cineva vă vizitează website-ul numai pentru a-l părăsi imediat. Cu cât rata este mai mică, cu atât mai bine.

Mituri SEO care trebuiesc eliminate

Singura modalitate de a îmbunătăți cu adevărat performanța website-ului dvs. este să înțelegeți informațiile concrete din spatele practicilor SEO adecvate și cum să le implementați corect.

Procedând astfel și ignorând toate informațiile false, veți vedea treptat că valorile website-ului dvs. se îmbunătățesc constant, oferindu-vă, în cele din urmă, locul pe care îl meritați.

Evitarea dezinformării în timp ce activați în acest domeniu este singura cale de urmat!

Intrați în contact cu această agenție SEO dacă doriți să evitați toate problemele menționate anterior. Un membru al echipei va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.

Nu în ultimul rând, merită să analizați necesitatea unei campanii eficiente de advertoriale SEO. Afacerea dvs. care se află în mediul online va avea doar de câștigat!

Website-ul a fost creat și optimizat de fondatorul SEO Services Plus, Domnul Tănase Dorel. Cu o experiență de peste 15 ani în acest domeniu de activitate, Dorel Tănase este capabil să dezvolte și să optimizeze orice proiect în mediul online.

Back To Top
Search