Anvelope de Iarnă, avantaje și dezavantaje. Anvelopele de iarnă au mai multe avantaje față de…
Link building, strategii pentru stabilirea unui website valoros
Link building, strategii pentru stabilirea unui website valoros. Link building-ul poate fi o strategie copleșitoare, conducând și la un proces îndelungat.
De ce este important link building-ul?
Link building-ul nu este mort, în ciuda a ceea ce ați auzit sau citit în online. Doriți să dezvoltați strategii de optimizare SEO offsite? Trebuie să puteți selecta website-uri calificate pentru oportunități. Acestea trebuie să se potrivească cerințelor clienților dvs.
Aceasta înseamnă să puteți identifica website-uri de calitate. Ele vor transmite resurse de link către website-ul clienților dvs. Dacă doriți un test SEO gratuit, noi vă putem ajuta. De asemenea, vă putem ajuta și cu un test SEO magazin Online.
Nu mai este un joc de numere, ci este vorba de calitate. Așadar, calitatea unui website este determinată a fi scăzută sau irelevantă? Este posibil ca o legătură din acest website să nu treacă neobservată. Astfel, cunoașteți o risipă de eforturi, timp și bani.
Link building-ul este, uneori, o strategie copleșitoare și un proces îndelungat. Trebuie să fiți inteligenți și să puneți bazele adecvate. Luați aceste măsuri înainte de a trece la construirea acelei campanii off-site.
Asigurați-vă că vizați tipurile potrivite de website-uri. Sunt cele pe care motoarele de căutare le aprobă ca valabile în căutări și accesări. Aici identificăm câțiva factori de luat în considerare ca parte a strategiei dvs. de promovare.
Date SEO măsurabile despre website
A efectua ceva în mod corespunzător necesită timp. Totuși, aveți nevoie și de rezultate și de echilibru, cu efort. În mod ideal, evaluarea calității unui website nu trebuie să dureze mai mult de 10 minute.
Analizarea datelor măsurabile este esențială, inclusiv:
- numărul de “domenii root” pe care le are website-ul. Se referă la numărul de website-uri care au cel puțin 1 backlink care îl indică;
- autoritatea de domeniu a întregului website;
- datele când website-ul a fost trecut în cache și indexat ultima dată. Pentru a oferi un punct de referință, ultima dată din memorie nu trebuie să aibă o vechime mai mare de 3 săptămâni.
Analizarea datelor de optimizare SEO măsurabile vă ajută să evaluați website-urile de calitate. Puteți să decideți dacă merită să le urmăriți.
Conținut de calitate generală pentru link building
Calitatea generală a conținutului de pe un website este un criteriu evident, dar este și cel mai dificil de evaluat. Acesta ar trebui să includă:
- copie unică, informații originale sau articole pe blog. Aceasta înseamnă fără conținut de știri scos din uz, comunicate de presă sau articole pe care le-ați văzut de 10 ori înainte;
- vizitați alte pagini interne ale website-ului. Asigurați-vă că nu doar pagina principală are conținut de calitate;
- verificați “prospețimea” conținutului. Când a fost publicat ultimul articol? Cât de des se publică articole și care sunt subiectele recente ale articolelor de pe blog?
Încercați să evitați website-urile care au majoritatea articolelor postate de la “bloggeri invitați”. De asemenea, evitați pe cei care difuzează prea multe anunțuri cu o mulțime de bannere și publicitate pe paginile lor.
Aceste website-uri sunt de evitat și de îndepărtat. Puteți urmări articolele publicate de noi în secțiunile consultanță SEO, Marketing sau Știri SEO.
Politica de backlink-uri a website-ului
Obținerea unui backlink este obiectivul final pentru crearea de link-uri, atât de evident, pe cât pare acest lucru, nu are sens să verificăm dacă site-ul web se leagă de fapt la site-uri externe. Aceasta poate fi uneori o linie complicată de mers, deoarece nu garantează câștigul dorit. Cu toate acestea, lucrurile de luat în considerare includ:
- Citiți câteva articole sau postări mai vechi pentru a vedea dacă se conectează înapoi la site-uri web externe. În unele cazuri, toate vor îndrepta către pagini din site-ul web.
- Verificând pentru a vedea dacă site-ul web este un site autentic „independent” sau dacă este un site „corporativ” folosit pentru a re-suprafata propriile pagini SEO. Poate fi marcat și evident, dar, de asemenea, nu este vizibil la prima vedere, mai ales în industria de călătorii.
- Luați în considerare obținerea de link-uri de pe site-urile web care au o politică „fără urmărire” pentru backlink-uri. Linkurile „fără urmărire” contribuie la echilibrarea profilului de link al unui site web și la a face să pară mai natural.
Prezența social media
În 2021, nu puteți ignora valoarea și valoarea social media. Facebook, Instagram, Twitter, etc., câteva rețele sociale care pot fi indicatori excelenți ai atingerii și puterii site-urilor web. Așadar, nu uitați să verificați următoarele:
- Site-ul are butoane de partajare pe el?
- Au un cont Social Media care este bine utilizat pentru a face mai mult decât doar link-uri push?
- Sunt articolele lor anterioare, în general, împărtășite, apreciate, comentate?
- Site-ul web are o bază solidă de fani și / sau adepți
Deoarece crearea de link-uri este un proces consumator de timp, trebuie să profitați la maxim de activitățile dvs. de cercetare și să nu pierdeți timp contactând site-uri web de calitate scăzută. A lua câteva minute pentru a evalua calitatea site-urilor web pe care sperați să le obțineți un backlink vă poate economisi timp și frustrare pe termen lung.
Procedând astfel, contribuiți la asigurarea că cele mai bune oportunități de link building sunt utilizate pentru campania dvs. generală.