skip to Main Content
Growth Hacking, mic ghid pentru începători în marketing online

Growth Hacking, mic ghid pentru începători în marketing online

Aveți o afacere online în care vreți să creșteți fără a fi nevoiți să investiți mult? Ei bine, în acest caz, articolul de astăzi este pentru dvs. Acum, ați auzit vreodată de termenul “growth hacking”?

Dacă nu știți acest lucru, veți afla totul despre concept în acest articol. Nu există nicio îndoială cu privire la faptul că growth hacking este ceva despre care toată lumea ar trebui să știe. Așadar, aici vă oferim detaliile importante.

Sunt literalmente mii și mii de website-uri în jurul nostru. În acest moment, nu ar fi o exagerare dacă am spune că suntem înconjurați de afaceri online din toate nișele. Există companii mici și mari care vor folosi orice șansă să ajungă în top. Ei bine, acest obiectiv a dat naștere competiției.

Conceptul de growth hacking

Așadar, pentru acele companii care doresc să vadă culmile succesului, growth hacking poate fi de mare ajutor. Conceptul include tehnicile și strategiile pe care le utilizează întreprinderile pentru a crește recunoașterea brandului și a afacerii.

Nu există nicio îndoială cu privire la faptul că, chiar și marile corporații trebuie să ia uneori ajutorul acestui instrument uimitor. Cu toate acestea, cele care beneficiază cel mai mult de această tehnică sunt întreprinderile mici, care abia încep și nu au fonduri pentru a investi, astfel încât afacerea lor să poată crește.

Dacă aveți o astfel de afacere, acesta ar putea fi articolul asupra căruia să vă concentrați. Am găsit ceva revoluționar aici și veți afla totul despre concept dacă veți continua să citiți până la sfârșit.

Principalul domeniu al strategiilor de growth hacking este de a oferi întreprinderilor tot mai mulți clienți. Și asta, fără ca acestea să fie nevoite să cheltuiască și bugete prea mari.

Sean Ellis a fost cel care a inventat termenul growth hacking. Întâmplător, a fost și fondatorul companiei Growth Hackers. Compania a fost fondată în anul 2010. De atunci conceptul a fost popularizat datorită rezultatelor obținute din aplicarea acestuia.

Vom afla un pic mai multe despre acest subiect. Deci, în prezent, dacă vă simțiți puțin deconectat, citiți până la sfârșit și veți putea afla despre ce vorbim exact în articol. Asigurați-vă că nu pierdeți nimic, deoarece este un concept pe care îl puteți aplica și dvs.

Cine este un specialist în growth hacking?

Înainte de a afla despre această sarcină, trebuie să știți despre profesioniștii care fac treaba pentru dvs., nu?

Ei bine, de aceea vom discuta puțin despre specialiștii în growth hacking. Deci, ce este mai exact un specialist în growth hacking și ce face el?

Ei bine, un asemenea specialist poate fi definit ca o persoană care va folosi idei creative și low-cost pentru a ajuta compania să obțină mai mulți clienți pentru mărcile sale.

Un alt termen pentru ei este marketingul orientat spre creștere. Cu toate acestea, un lucru pe care trebuie să-l știți, este faptul că ei nu sunt cu adevărat marketeri care fac lucrări simple de marketing.

Oricine, de la ingineri de produse până la managerii de afaceri poate prelua rolul de growth hacker.

Principalele caracteristici ale celor orientați spre creștere este faptul că sunt deosebit de curioși, analitici și obsesivi cu creșterea afacerii.

Singurul obiectiv al unui asemenea specialist ar fi strategiile care pot oferi o creștere mai mare pentru afaceri și mărci. De asemenea, oferă unele ipoteze și prioritizează doar strategiile care duc spre creștere.

În afară de asta, specialiștii în growth hacking vor testa strategiile și, apoi, vor afla cele care sunt cele mai eficiente pentru companie.

O persoană poate fi cunoscută ca un exemplu ideal de growth hacker dacă știe să stabilească corect prioritățile de creștere și să identifice toate canalele care ar stimula achiziția clienților. De asemenea, ei știu să măsoare succesul afacerii și să extindă și creșterea acesteia.

Explicația procesului de growth hacking

Știm că există o întrebare care vă trece prin minte chiar acum. Cum funcționează exact procesul de growth hacking? Ei bine, suntem aici pentru a răspunde la această întrebare.

Pentru a fi sinceri, procesul de lucru al growth hacking-ului poate fi diferit pentru diferite întreprinderi.

Ceea ce trebuie să se afle, este motivul real al creșterii lor.

Dacă aveți o afacere, trebuie să aflați exact de ce se întâmplă creșterea în afacerea dvs. Aflarea scopului creșterii va ajuta la creșterea motivului, astfel încât să puteți obține tot mai mulți clienți.

Există multe startup-uri diferite care folosesc tehnica “Pirat Funnel” care a fost fondată de Dave McClure.

Acestea sunt practic achiziția, activarea, păstrarea, sesizarea și veniturile. Există și alte alte tehnici care consideră conștientizarea ca parte a acestei tehnici particulare de growth hacking.

Cu toate acestea, principalul aspect este că, întreprinderile trebuie să obțină mai mulți vizitatori și trafic organic. Acești vizitatori pe care îi obțin pot fi apoi convertiți în utilizatori și, apoi, utilizatorii pot fi convertiți în clienți fideli. Aceasta este ceea ce constituie procesul de growth hacking.

Cât de exact se poate începe acest proces?

Deci, acum trebuie să vă întrebați cum să începeți procesul de growth hacking pentru succesul afacerii dvs.? Ei bine, avem câteva răspunsuri pentru dvs. Primul lucru pe care trebuie să îl faceți pentru a începe procesul este de a crea produsul pe care doriți să îl vindeți.

Poate trebuie doar să testați produsul pentru a vedea dacă oamenii sunt impresionați de el sau nu. Cum trebuie să vă concentrați asupra clienților dacă nu sunt interesați de produsul dvs. și nu doriți să plătească pentru el?

Când vedeți de fapt că oamenii doresc produsul pe care îl oferiți, puteți începe să colectați datele calitative.

Aceste date pot fi utilizate pentru a crea profilul ideal al clienților. Veți ști exact pe cine să vizați cu produsele, astfel încât să puteți obține randamente maxime în primul rând.

Unul dintre lucrurile importante pe care trebuie să le rețineți este că trebuie să actualizați cu regularitate produsele pe care le aveți. De asemenea, feedback-ul clienților este ceva foarte important. Cu ajutorul unui feedback corespunzător al clienților, veți ști exact ce vor de la produsul dvs.

De asemenea, trebuie să vă concentrați pe comercializarea produsului. Doar așa puteți obține niveluri de creștere continue pentru afacerea dvs. Nu uitați că, urmărirea corectă a rezultatelor este esențială.

Există numeroase exemple de companii care au folosit conceptul de growth hacking pentru a se asigura că acestea rămân în top fără a face investiții mari.

Unele dintre aceste nume sunt Hotmail, Airbnb și Dropbox. Acestea sunt unele dintre companiile care au profitat la maxim de conceptul de growth hacking pentru a creștere succesul afacerilor lor.

Argumente pro și contra pentru growth hacking

La fel ca și celelalte tehnici și metode de marketing, există unele avantaje și dezavantaje ale tehnicii de growth hacking. Este foarte important să știți totul despre aceste argumentele pro și contra, astfel încât să puteți lua o decizie în cunoștință de cauză în viitor.

Pentru a fi sinceri, beneficiile procesului de growth hacking sunt multe. Nu numai că ajungeți să economisiți mai mulți bani, dar obțineți și rezultate mai rapide.

Nu există nicio îndoială cu privire la faptul că întreprinderile care folosesc tehnicile de growth hacking au avut succes într-o perioadă foarte scurtă de timp. Deci, de ce nu ar vrea cineva să încerce, nu?

Ei bine, tehnicile de growth hacking nu au doar avantaje. Există și unele aspecte negative. De exemplu, nu sunt la fel de eficient ca celelalte tehnici de marketing care oferă rezultate sigure. De asemenea, există multe companii care se refuză utilizarea conceptului pentru succesul mărcilor lor.

Să ne uităm imediat la unele dintre cele mai bune strategii de growth hacking. Nu sunt strategii exacte. Din acest motiv ar trebui să găsiți cele mai potrivite abordări pentru afacerea dvs.

Strategii eficiente pentru a crește

  • Creați întotdeauna o listă de e-mail marketing înainte de lansare, care vă va permite să ajungeți la publicul țintă și să stimulați rata de conversie;
  • Lansați produsul pe platforme precum Hunt Hunt pentru a vă transmite mesajul noului set de audiențe;
  • Utilizați marketingul de recomandări și încercați să optați pentru parteneriate de brand noi. De fapt, atunci când colaborați cu branduri mari, creați mult zgomot productiv și Social Media Buzz pentru afacere;
  • Găzduiți și participați la diferite conferințe și evenimente comunitare legate de nișa dvs. De asemenea, construirea unei comunități de socializare în jurul produsului dvs. ar aduce mari favoruri pentru marcă;
  • Analiza concurenților vă va ajuta să aveți cea mai actualizată strategie de branding și publicitate PPC;
  • Strategia de marketing de conținut relevantă și agresivă va fi, de asemenea, un truc eficient pentru growth hacking. Guest postingul, marketingul afiliat, folosirea HARO (Helping A Reporter Out) etc. vă va ajuta în construirea eficientă a mărcii pe web.

În plus, față de toate strategiile menționate anterior, utilizarea instrumentelor de growth hacking poate automatiza unele procese. Vă poate asigura rezultate mai bune în cel mai limitat timp posibil. Să ne uităm la unele dintre cele mai bune instrumente pe care le puteți folosi.

Cele mai bune instrumente de growth hacking sunt:

  • AWeber;
  • Bouncex;
  • ClickTale;
  • CrazyEgg;
  • HubSpot;
  • Klaviyo;
  • Kissmetrics;
  • Marketo;
  • Optimizely;
  • Outbrain.

Concluzie

Când vine vorba de succesul afacerii, trebuie să faceți tot ce trebuie pentru a vă asigura că marca dvs. are întotdeauna creștere. Cu ajutorul acestor tehnici, puteți atinge de fapt acel obiectiv. Sperăm că acest articol a fost de ajutor pentru dvs.

Cum aveți de gând să utilizați growth hacking pentru a vă optimiza branding-ul, conștientizarea și vânzările afacerii dvs.? Împărtășiți ideile cu noi în secțiunea de comentarii sau pe adresa noastră de contact.

Optimizare SEO

Website-ul a fost creat și optimizat de fondatorul SEO Services Plus, Domnul Tănase Dorel. Cu o experiență de peste 15 ani în acest domeniu de activitate, Dorel Tănase este capabil să dezvolte și să optimizeze orice proiect în mediul online.

Acest Articol are 0 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Înapoi sus