Skip to content
Certificarea Ads, de ce este utilă pentru un marketer digital?

Certificarea Ads, de ce este utilă pentru un marketer digital?

Aveți un cont pe Google Ads doriți să obțineți certificarea Ads? În acest caz, trebuie să vă asigurați că citiți tot ce am scris în acest articol de blog. Acesta e cel mai bun loc dacă doriți să cunoașteți puțin mai multe despre Google Ads.

Când vorbim despre afacerile online în aceste zile, nu există nicio îndoială cu privire la un aspect. Printre cele mai importante obiective este asigurarea recunoașterii mărcii.

Acesta e, cu siguranță, unul dintre cele mai importante lucruri. Cu toate acestea, există multe considerente diferite, care sunt foarte importante atunci când vine vorba de publicitatea online.

Există câțiva factori pe care agenții de publicitate trebuie să se concentreze. Trebuie să se asigure că anunțurile lor sunt conștiente și atrăgătoare. Ei bine, Google AdWords este un instrument care vă poate ajuta.

Știm cu toții că Google AdWords este unul dintre cele mai esențiale și cruciale instrumente pentru marketeri. Cu siguranță este un mod foarte standardizat și simplu de a vă asigura că reclamele de pe Google au impact.

Ei bine, certificarea Google Ads este un lucru pe care marketerii îl apreciază foarte mult. Această certificare este preluată pentru a dovedi un anumit nivel de relevanță actuală și cunoștințe despre un anumit subiect. Aceasta poate să nu fie “insigna” exclusivă pe care o caută toată lumea.

Cu toate acestea, există o anumită mândrie ascunsă în a ști totul despre experiența și conceptele care se învârt în jurul reclamelor de zi cu zi pe care le vedem în rețeaua Google.

Ce este exact certificarea AdWords?

Ei bine, până acum trebuie să existe doar o singură întrebare care probabil îți trece prin minte cu siguranță. Întrebarea este, care este definiția de bază a unei anumite certificări Google AdWords?

Pentru a răspunde la întrebarea dvs., am dori pur și simplu să spunem că este o procedură prin care platforma Google recunoaște toate cunoștințele potențiale pe care marketerii le au în publicitatea online.

După ce au trecut anumite examene de Google AdWords, profesioniștii vor putea să obțină certificarea AdWords. Acest lucru înseamnă că li se va oferi un anumit certificat care este cu siguranță un punct în plus pentru CV.

Dacă certificatul este afiliat în mod corespunzător, atunci poate aduce contribuții la datele de acreditare ale “Partenerului Google”. Nu există nicio îndoială cu privire la faptul că este una dintre cele mai importante și, totuși, valoroase examene pe care oamenii îl dau în prezent.

La fel ca majoritatea celorlalte produse și proprietăți de pe Google, acest program special a trecut printr-o fază de evoluție în ultimii ani. Acest program special de certificare este practic unul independent.

În afară de aceasta, există și un anumit cost.

Pentru toți marketerii care urmăresc să se asigure că doresc să utilizeze instrumentele și funcțiile Google Ads în cel mai bun mod, este foarte important să obțină certificarea AdWords.

Dar înainte de asta, este important să știți și ce înseamnă toate acestea și cum funcționează. Doar atunci marketerii vor putea ști cum să obțină certificarea AdWords în cel mai bun mod.

Modul individual pentru certificarea Adwords este încă același

De-a lungul anilor nu au fost multe schimbări. Cu toții știm că Google este una dintre cele mai bune platforme pentru a face publicitate pentru ca oamenii să știe mai multe despre mărci și diferite tipuri de business.

Ei bine, Google AdWords, care este acum cunoscut sub numele de Google Ads, este una dintre cele mai bune metode de a vă asigura că procesul de publicitate se întâmplă corect.

A existat o conexiune recentă între “Academia de Anunțuri” și programul “Google Partners”, care a adus un pic de confuzie între candidații și studenții care doresc să obțină certificarea AdWords.

Chiar și pentru rolurile mici în marketingul de căutare, această certificare specială a devenit o cerință foarte importantă. Acesta este unul dintre motivele principale pentru care marketerii din întreaga lume încearcă să facă cursul de certificare în Google AdWords.

Așadar, obținerea unei note de 80% este inevitabilă pentru a trece examenul AdWords. Cu toate acestea, dacă nu puteți trece examenul, puteți relua examenul în următoarele 7 zile. După ce treceți examenul, veți primi Certificarea AdWords personalizată.

Cum să obțineți certificarea AdWords?

Ei bine, pentru studenții și persoanele care doresc să obțină certificarea AdWords, este important să știți anumite sfaturi și trucuri care vor fi de mare ajutor pentru atingerea obiectivului. În acest caz, suntem întotdeauna prezenți pentru a vă ajuta cu asta.

Vom oferi câteva dintre cele mai bune sfaturi care vă vor oferi certificarea AdWords. Asigurați-vă că înțelegeți ce încercăm să spunem aici, deoarece vă va fi de mare ajutor când veți începe efectiv.

Creați un cont sau selectați unul pe Google

Bine, să începem cu primele lucruri. De fapt, trebuie să aveți un Cont Google dacă doriți să obțineți certificarea pentru Google AdWords. Este una dintre cele mai importante cerințe.

Totuși, trebuie să vă asigurați că aveți tipul corect de cont pe Google care vă va ajuta foarte mult.

Atunci când lucrați pentru o anumită companie sau o agenție de servicii SEO, atunci veți folosi adresa de e-mail pe care o utilizați la locul de muncă. Cu toate acestea, dacă nu lucrați pentru nicio companie și sunteți doar o persoană obișnuită, atunci veți dori să aveți adresa de e-mail personală pentru cont.

Alăturați-vă Academiei de reclame

După ce ați configurat contul dvs. Google, toate sunt setate. Cu toate acestea, un alt lucru pe care s-ar putea să doriți să îl faceți aici este dezactivarea sau deconectarea tuturor celorlalte conturi pe care le-ați putea avea pe platforma Google.

Când vine vorba de conturile Google, chiar și cea mai mică confuzie cu autentificarea vă poate costa foarte mult. Deci, de ce nu te deconectezi decât din celelalte conturi pe care le aveți? În acest fel, nu va exista deloc confuzie sau provocări.

Următorul lucru pe care poate doriți să îl faceți atunci când sunteți conectat la contul dvs. Google este să vă alăturați Academiei de reclame.

Veți găsi secțiunea din contul dvs. și trebuie să selectați opțiunea care scrie “Începeți acum”. Acest lucru vă va duce apoi într-o altă secțiune unde veți obține termenii serviciilor și mai multe acorduri.

După ce faceți click pe toate acestea, puteți partaja efectiv contul pe care îl aveți pe Academia Anunțurilor unei alte companii. Aceasta este complet opțional pentru cei care au un cont Google Partener.

Conectați-vă cu Partenerii Google

Acesta este un pas opțional pentru cei care nu au un cont individual și se pot conecta cu acel cont de companie pe care îl au. Acest lucru va oferi credit partenerilor Google. De asemenea, individul ar putea fi nevoit să își actualizeze puțin profilul.

Veți putea face click pe butonul care scrie “Profilul meu” și care vă va duce la profilul dvs. Parteneri Google.

Aici veți putea furniza informații în profilul dvs. și apoi conectați-l la agenția sau compania pe care o aveți.

Este posibil să fiți nevoit să dați e-mailul companiei pentru a face acest lucru.

Pregătiți-vă corespunzător pentru examene

Întrucât este un program de certificare, va trebui să susțineți anumite examene pentru a obține certificarea AdWords. Acum, acest lucru poate fi o provocare pentru unii oameni.

Cu toate acestea, ajutorul este întotdeauna disponibil pentru cei care au nevoie. De exemplu, veți găsi cu siguranță tot conținutul academic și informațiile despre educație de la Google.

Există mai multe piese de conținut care pot fi utilizate în scopuri de instruire. Este esențial ca studenții și indivizii să se pregătească foarte bine pentru examene, astfel încât să poată trece și să obțină certificarea.

Treceți examinările

Există o examinare suplimentară fundamentală și una specială pe care oamenii trebuie să le facă atunci când doresc să obțină certificarea Google AdWords. Examenul suplimentar este la alegerea studentului.

Puteți alege subiecte precum Display, Căutare, Video, mobil și altele pentru examinare suplimentară. Abia după trecerea acestor examene, candidații vor putea obține certificarea pe care vor să o aibă.

Concluzie

Nu există nicio îndoială cu privire la faptul că puteți obține cu ușurință certificarea AdWords dacă urmați toate sfaturile pe care le avem aici pentru dvs. După finalizarea certificării, vă puteți bucura de realizarea pe care ați făcut-o.

Dacă nu dispuneți de bugetul necesar pentru certificare, există și unele cursuri SEO gratuite. De fapt, resursele de informații sunt limitate doar de dorința dvs. de a găsi și dobândi noi abilități de marketing digital.

După cum v-am obișnuit deja, datele noastre de contact sunt la dispoziția dvs. dacă aveți întrebări sau completări cu privire la acest articol de pe blog.

Website-ul a fost creat și optimizat de fondatorul SEO Services Plus, Domnul Tănase Dorel. Cu o experiență de peste 15 ani în acest domeniu de activitate, Dorel Tănase este capabil să dezvolte și să optimizeze orice proiect în mediul online.

Back To Top
Search