Skip to content
Articol sponsorizat, tot ce trebuie să știți despre acest instrument util

Articol sponsorizat, tot ce trebuie să știți despre acest instrument util

Articol sponsorizat, tot ce trebuie să știți despre acest instrument util. Formă de promovare care vă poate ajuta să atrageți direct clienți.

De asemenea, vă sprijină procesul de optimizare SEO pentru website-ul dvs. Cu toate acestea, obiectivele nu pot fi atinse cu un conținut mediocru.

Textele trebuie să fie bine gândite. Cum să scrii un articol sponsorizat de calitate? Ce este de important de luat în considerare? Continuă să citești acest articol de blog pentru a afla cum poți să îți maximizezi șansele la câștiguri!

Cum se scrie un articol sponsorizat pentru conversie?

Chiar și un articol sponsorizat de cea mai bună calitate nu vă va aduce rezultatele dorite și redirecționări dacă este publicat pe un website ce nu este vizitat de nimeni.

Conținutul publicat pe un website nepopular vă poate afecta pozitiv vizibilitatea în Google. Dar este cu siguranță mai profitabil să prinzi doi iepuri dintr-o lovitură.

Selectați link-uri de pe o platformă valoroasă care va sprijini optimizarea SEO și, în același timp, vă va permite să ajungeți la grupul țintă.

Cu toate acestea, obiectivele nu pot fi atinse cu conținut mediocru. Cum să creați un articol sponsorizat de conversie și la ce să acordați o atenție deosebită?

Adaptați subiectul la cuvântul cheie

După cum s-a menționat deja, articolele sponsorizate nu numai că pot încuraja utilizatorii să vă viziteze website-ul, ci și să sprijine procesul de optimizare SEO.

Astfel, nu uitați de cuvintele cheie; acestea sunt piatra de temelie cu care ar trebui să începeți întotdeauna.

Ai nevoie de ajutor cu idei de subiecte? Profită de diversele platforme online care sugerează pe ce subiecte merită să te concentrezi odată ce introduci o anumită expresie.

Aceste recomandări de cuvinte cheie și subiecte se bazează pe completarea automată Google afișată când începeți să introduceți o anumită interogare în câmpul de căutare.

De asemenea, puteți beneficia de Google Ads sau SEMrush.

În primul rând, aplicați cuvântul cheie cel mai relevant în titlu și în partea superioară a conținutului (de preferință în primele 50-100 de cuvinte).

Cuvintele cheie trebuie aplicate în mod natural și inteligent în text fără a ocupa mult spațiu. Dacă articolul trebuie să îndeplinească obiectivele de marketing, trebuie să fie plăcut de citit.

Un exces de cuvinte cheie nu este cea mai bună soluție!

Ai grijă la subiect când realizezi un articol sponsorizat

Destinatarii se așteaptă de la conținutul dvs. să le ofere răspunsuri la întrebări și să acceseze date care îi interesează. Prin urmare, concentrați-vă pe detalii și arătați cum produsul sau serviciul dvs. poate ajuta la rezolvarea problemei cititorului.

Încercați să nu vă abateți de la subiect. Nu discutați probleme inutile și evitați să faceți conținutul nefiresc de lung. Ideea nu este să faceți textul cât mai lung posibil, ci să răspundeți la întrebare.

Statisticile, sfaturile utile și concluziile cercetărilor independente își merită locul într-un astfel de articol sponsorizat. Ele fac textul mai atractiv și încurajează utilizatorii de social media să-l distribuie ca o sursă valoroasă de informații.

Adaptați subiectele dintr-un articol sponsorizat la conținutul website-ului

Să ne imaginăm că ai deschis o afacere cu o nouă atracție unică pentru copii în orașul tău. Un website dedicat locației respective este o platformă ideală pentru publicarea unui articol sponsorizat.

Astfel de website-uri pot fi accesate cu ușurință prin Linkhouse. Concentrează-te pe cele cu date din Google Analytics verificate și cu trafic organic mare.

În detaliile ofertei veți vedea informații despre cerințele pe care trebuie să le îndeplinească articolul. Acest lucru vă va oferi instrucțiunile de bază necesare pentru a crea textul.

Atrageți cititorii cu un titlu deosebit

Dacă doriți să vă asigurați că utilizatorii vă selectează textul din alte articole afișate pe pagina de destinație aveți grijă la un titlu adecvat.

Titlul trebuie să atragă atât cititorii, cât și roboții motoarelor de căutare.

Să continuăm cu exemplul de mai sus al orașului tău și al atracțiilor pentru copii. Chiar dacă articolul e publicat pe website-ul oficial al orașului, merită totuși menționat numele, deoarece astfel de pagini nu conțin întotdeauna doar știri locale.

Titlul nu trebuie să includă toate informațiile cheie. Asigurați-vă că este atractiv și că suscită interesul utilizatorilor din mediul online.

Decideți asupra versiunii finale a titlului la sfârșit. Selectați câteva opțiuni și alegeți-o pe cea mai bună. Consultați alte persoane; ar fi ele interesate de un astfel de conținut?

Beneficiați de pe urma propozițiilor de început

Prima propoziție a unui articol poate determina dacă acel conținut va atrage utilizatorii sau nu. Surprindeți cititorii textului într-un mod unic.

Informați-i la ce să se aștepte în părțile ulterioare ale articolului sponsorizat. Utilizatorii nu trebuie să afle răspunsuri la întrebările puse în titlu foarte repede.

De asemenea, rețineți că această parte nu ar trebui să fie mai lungă de 2-3 propoziții și studiați dacă aveți timp articol-ul Mituri SEO.

Inserați legături într-un articol sponsorizat

Un început de articol, spre deosebire de conținut, nu este cel mai bun loc pentru link building. Beneficiați de CTA pentru a informa utilizatorii de lucrurile la care se pot aștepta de la un anumit website.

Ancorele (legăturile ascunse sub elementul text sau grafic) sunt o altă metodă de aplicare a legăturilor. Amintiți-vă că prea multe ancore pot fi considerate o încercare de a manipula clasamentul Google.

Prin urmare, asigurați diversificarea legăturilor.

Evitați să plasați link-uri în rezumatul articolului. Punerea acestora în partea principală crește șansele de a atrage interesul utilizatorilor, fiind și mai benefică din punct de vedere SEO.

Adaptează-ți limbajul la grupul țintă

Când creați orice tip de conținut ar trebui să vă gândiți la grupul țintă. Mai exact, la cei ce ar trebui să fie destinatarii. Adolescenții au nevoie de un limbaj complet diferit de cel al antreprenorilor.

În primul caz, este acceptabil să folosiți un limbaj colocvial. Pe de altă parte, pentru cel din urmă poate necesar un vocabular din industrie.

Este de asemenea recomandabil să țineți cont de platforma pe care va fi publicat un articol sponsorizat. Dacă este un website din industrie legat de activitatea dvs., un text specializat poate fi o rețetă pentru succes.

Cu toate acestea, dacă articolul va fi publicat pe un portal oarecare, atunci trebuie să abordați subiectul puțin diferit. Utilizarea unui vocabular specializat ar putea restrânge semnificativ grupul țintă potențial.

Folosiți forma impersonală într-un articol sponsorizat

În cazul articolelor sponsorizate, cel mai bine este să nu vă adresați direct destinatarilor.

În schimb, este mult mai bine să folosiți forma impersonală. Încercați să evitați expresii precum “îți amintești”, “ai folosit vreodată” sau “fii atent la”.

Acestea vor funcționa în mod ideal în articolele de blog.

Alegeți o structură atractivă de conținut

Utilizatorii nu vor fi interesați de blocurile lungi de text. Dacă doriți să încurajați oamenii să citească articolul, creați o structură de conținut atrăgătoare.

Introduceți titluri, subtitluri (H2 și H3). Scrieți paragrafe scurte, beneficiați de marcatori, subliniați care sunt cele mai importante informații.

Diagramele, graficele și alte elemente care ar putea atrage utilizatorii sunt o idee bună. Încheiați articolul cu o scurtă concluzie cu cele mai relevante informații.

Nu folosiți în exces conținutul promoțional

Un articol sponsorizat nu înseamnă că întregul conținut ar trebui să laude un anumit produs sau serviciu. O astfel de abordare poate descuraja rapid cititorii să parcurgă întregul text.

Reclama intruzivă nu va aduce rezultatele dorite.

Pe de altă parte, conținutul substanțial care rezolvă problema utilizatorului și indică faptul că produsul sau serviciul dvs. este ceea ce cititorul caută va fi cu siguranță perceput mai pozitiv.

Concluzie

Crearea articolelor sponsorizate trebuie să fie bine gândită și bazată pe o strategie determinată în prealabil. Dacă aștepți rezultate satisfăcătoare, fă-ți timp pentru a găsi platforma potrivită pentru publicare.

Pregătește textele care nu numai că vor atrage utilizatorii, ci și vor sprijini optimizarea SEO. Toată această activitate ți se pare mult prea complicată?

Nu trebuie să vă faceți griji! Intrați în contact cu această agenție de optimizare SEO. Vă punem la dispoziție o gamă largă de servicii SEO și de web design.

De asemenea, vă îndrumăm și în ceea ce înseamnă o campanie de advertoriale SEO. Pentru a crește vizibilitatea unui website aveți nevoie de cele mai bune instrumente posibile.

Website-ul a fost creat și optimizat de fondatorul SEO Services Plus, Domnul Tănase Dorel. Cu o experiență de peste 15 ani în acest domeniu de activitate, Dorel Tănase este capabil să dezvolte și să optimizeze orice proiect în mediul online.

Back To Top
Search