Publicitatea locală Google, a îmbunătățit mult modul de publicitate în general. Reclamele pe Google pot…
Ahrefs, cum poate acest instrument SEO să vă ajute în link building
Ahrefs, cum poate acest instrument SEO să vă ajute în link building. Instrumentele de specialitate sunt cruciale pentru a asigura succesul.
Deși este posibil să gestionați activitățile pe cont propriu, odată ce cunoașteți funcționalitățile disponibile, e posibil să vă fie greu să vă planificați munca zilnică fără ele.
Ahrefs este un astfel de instrument disponibil. Cum puteți beneficia de el pentru a vă ajuta cu adevărat la crearea de link-uri? Să aflăm împreună în acest articol de blog oferit de agenția noastră de optimizare SEO!
Ahrefs: ce este?
Ahrefs, o soluție care poate fi accesată la ahrefs.com, este considerat a fi unul dintre cele mai avansate instrumente SEO disponibile pe piață.
Deși îl asociați în principal cu analiza profilului de link al unui domeniu, are mult mai multe de oferit. Cu ajutorul acestuia puteți monitoriza vizibilitatea website-ului dvs. în Google și se pot face diverse teste SEO.
De asemenea, puteți efectua un audit SEO ale paginilor, puteți analiza rivalii de pe piață și multe altele. În articolul de astăzi ne vom concentra pe răspunsul la întrebarea “Cum vă poate sprijini Ahrefs în link building?”.
Versiunea premium a instrumentului nu este disponibilă gratuit.
Cu toate acestea, este posibil să verificați informațiile de bază ale website-ului cu un Backlink Checker gratuit de la Ahrefs. În acest fel, puteți determina parametrul DR al website-ului și numărul de backlink-uri sau pagini care leagă.
Mai mult, este posibil să verificați primele 5 ancore aplicate cel mai frecvent și unele dintre website-urile cu link-uri către un anumit domeniu.
Pentru a obține toate aceste informații nici măcar nu trebuie să vă configurați un cont. De asemenea se poate face un test SEO pentru Magazine Online.
Cât costă versiunea premium? Cea mai accesibilă opțiune este la 99 USD, iar cea mai scumpă costă 999 USD pe lună. Dacă plătiți 7 USD, puteți testa una dintre cele mai ieftine două opțiuni timp de 7 zile.
Consultați prețurile oferite de Ahrefs pentru a accesa informații detaliate despre funcționalitățile oferite de planurile individuale.
Acum, când știți ce este Ahrefs, să discutăm despre cum poate sprijini procesul de link building.
Cum ajută Ahrefs la construirea de legături?
Vizibilitatea website-ului este afectată atât de acțiunile on site (partea tehnică), cât și de cele off-site. Primul grup cuprinde activități precum accelerarea încărcării website-ului, implementarea metaetichetelor adecvate, optimizarea și multe altele.
Pe de altă parte, off-site denotă link-uri obținute din alte pagini.
Este important să rețineți că link-urile menționate mai sus ar trebui să provină de la domenii de înaltă calitate, altfel nu vor avea un impact pozitiv asupra vizibilității paginii dvs.
Dar ce înseamnă de fapt și cum să determinați dacă un anumit backlink este valoros? Acesta este momentul în care Ahrefs e util în ceea ce privește procesul de link building.
În funcție de website-ul pe care este plasat link-ul, acesta poate avea o influență pozitivă, negativă sau neutră asupra vizibilității paginii tale. Un backlink de calitate poate fi suficient pentru a vă îmbunătăți poziția în rezultatele căutării.
Ahrefs este, de asemenea, o sursă bogată de informații despre rivalii dvs. de pe piață.
Puteți verifica ce website-uri leagă concurenții dvs. Veți determina platformele unde merită să vă plasați link-urile și veți face frecvent acest lucru gratuit.
Aflați ce pagini permit lăsarea de comentarii cu un link și analizați dacă backlink-urile au atributele “nofollow” sau “UGC”.
De asemenea, puteți verifica backlink-urile către subpagini individuale.
Care elemente merită atenția dumneavoastră?
Dacă doriți să îmbunătățiți vizibilitatea website-ului, Ahrefs vă poate oferi o gamă largă de sfaturi utile. Ai acces la o serie de funcționalități care îți vor spune multe despre website și platformele rivalilor de pe piață. Începeți analiza. Selectați Site Explorer, introduceți numele de domeniu și așteptați datele.
Mai jos puteți vedea semnificația elementelor individuale:
- Ahrefs Rank: indică puterea unui anumit website în ceea ce privește profilul link-ului. Ia în considerare toate website-urile care se află în baza de date Ahrefs. 1 este cea mai puternică poziție;
- UR: înseamnă URL Rating. Arată puterea profilului de link al unei subpagini selectate pe o scară de la 0 la 100. Dacă ați furnizat o adresă a paginii de destinație în caseta de căutare, atunci primiți UR-ul acestei pagini;
- DR: adică Domain Rating. În acest caz, instrumentul evaluează profilul de link al întregului domeniu în raport cu alte pagini găsite în baza de date Ahrefs;
- backlink-uri: numărul total de link-uri care redirecționează către website-ul dvs.;
- recomandări: numărul de domenii unice care leagă website-ul. Dacă există 50 de link-uri care redirecționează către domeniul dvs., acestea vor fi considerate ca o singură recomandare;
- cuvinte cheie organice: numărul de expresii pentru care website-ul analizat e afișat în primele 100 de rezultate de căutare din toate țările aparținând bazei de date a instrumentului;
- trafic organic: traficul lunar estimat al website-ului de la motorul de căutare.
Alte date la fel de importante oferite de Ahrefs
În afară de aceste date, puteți accesa și alte informații valoroase referitoare la legăturile achiziționate și pierdute sau la modificările din numărul de domenii care fac legătura cu website-ul dvs. de-a lungul timpului.
Ahrefs oferă numeroase funcționalități. Ne vom concentra pe discutarea modului în care acest instrument vă poate sprijini în activitățile de link building. În acest sens, cu siguranță iese în evidență din mulțime și rămâne un element indispensabil al muncii fiecărui specialist SEO.
Acesta este modul în care Ahrefs poate îmbunătăți construirea de legături și poate sprijini întregul proces:
1. Alegerea website-urilor pentru publicarea articolelor sponsorizate și a altor recomandări
Nu orice backlink are un impact pozitiv asupra vizibilității website-ului în Google.
Este esențial să conectați domenii valoroase. Dar cum să le evaluăm valoarea? Folosiți Ahrefs! Începeți cu verificarea DR-ului paginii selectate.
Ar trebui să fie mai mare decât parametrul website-ului dvs. Totuși, aveți grijă! Multe website-uri manipulează acest element pentru a genera interes în cumpărarea de link-uri.
Astfel, ar trebui să analizați și vizibilitatea în Google. Dacă este scăzută sau aproape de zero, astfel de backlink-uri nu vă vor aduce niciun beneficiu.
Când cumpărați un link de la o anumită subpagină care există deja, verificați UR-ul. Cu cât acest indicator este mai mare, cu atât mai bine.
Pentru a verifica DR-ul și UR-ul website-ului puteți utiliza versiunea gratuită de la Ahrefs. Pentru o analiză detaliată a concurenței veți avea nevoie de planul premium.
2. Analiza link-urilor rivalilor de pe piață prin Ahrefs
Sunteți impresionat de pozițiile principalului rival de afaceri? Asigurați-vă că verificați profilul de link. Cu Ahrefs puteți determina ce pagini includ backlink-uri către website și care sunt parametrii acestora.
În acest fel, veți găsi cu ușurință website-uri unde puteți publica un comentariu cu link sau o postare pe forum. De asemenea, vei analiza ce platforme acceptă articole sponsorizate.
Dacă au publicat articole pregătite de rivalii tăi de pe piață, probabil că vor fi de acord să coopereze și cu tine.
Când vine vorba de versiunea gratuită a Ahrefs, primești doar o mostră de date. Totuși o analiză amănunțită necesită planul premium.
Lista backlink-urilor ar trebui să includă DR, UR, numărul de link-uri care duc către website, dar și numărul de link-uri externe din subpaginile selectate.
Dacă intenționați să plasați un backlink pe subpagina existentă, analizați link-urile externe. Amintiți-vă că resursele din link vor fi împărțite între pagini individuale legate de platformă.
Cu cât există mai multe link-uri, cu atât mai puține resurse sunt transmise către website.
3. Backlink-uri pierdute
Una dintre cele mai atrăgătoare funcționalități oferite de Ahrefs. Înseamnă că instrumentul detectează erori sau link-uri care au fost eliminate.
Această caracteristică valoroasă vă permite să controlați dacă, de exemplu, un link pentru care ați plătit a dispărut. E imposibil să verificați manual sute de linkuri.
Trebuie doar să deschideți Ahrefs din când în când și să vedeți ce link-uri au dispărut.
Mesajul “link eliminat” indică de obicei că backlink-ul a fost șters. Cu alte erori, e probabil ca legătura să mai existe și să fie detectată în timpul următoarei analize.
4. Backlink-uri sparte
Această funcționalitate vă permite să verificați ce link-uri duc la subpagini care nu există și să generați erori 404. Ce ar trebui să faci cu astfel de informații?
Totul depinde de sursa problemei. Un backlink se poate referi la un website care nu mai există. În acest caz, utilizați redirecționările 301 și schimbați adresa către pagina de destinație sau o subpagină cu conținut similar.
Poate ați comandat un articol sponsorizat, dar ați furnizat un link incorect. Cereți proprietarului website-ului să vă schimbe backlink-ul cu cel corect.
5. Ancore
Datorită Ahrefs, puteți verifica și care sunt cele mai populare ancore ale backlink-urilor ce duc la website. E esențial să controlezi acest element! Marea majoritate a backlink-urilor ar trebui să fie în cea mai naturală formă de URL.
Dacă ancorele cu “potrivire exactă” (cu anumite cuvinte cheie pentru SEO) domină, s-ar putea să pierzi încrederea în algoritmii Google. O astfel de situație se va traduce prin scăderea vizibilității paginii.
Ahrefs: a alege sau a nu alege, aceasta este întrebarea
Fără nicio urmă de îndoială, Ahrefs este unul dintre instrumentele demne de atenția ta.
Ahrefs ajută la construirea de legături? Da! Cu acest instrument, puteți analiza backlink-urile către un website care e selectat și puteți monitoriza vizibilitatea acestuia în Google.
Descoperiți care cuvinte cheie generează cel mai mult trafic organic și aflați care este numărul mediu de căutări. Nu ezitați! Creați un cont și aflați despre alte beneficii oferite de acest instrument!
Intrați în contact cu agenția de optimizare SEO dacă aveți nevoie de servicii SEO sau de web desing de calitate. Vom lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp!
Între timp, vă invităm să analizați utilitatea pentru afacerea dvs. a unei campanii de advertoriale SEO. Conform celor mai recene studii în domeniu, acestea s-au dovedit a fi extrem de utile în creșterea vizibilității online.